FAQ
Potrebujete poradiť?
Tu nájdete najčastejšie otázky a odpovede od našich zákazníkov pre zákaznícke centrum
Vo Vašom košíku pod produktmi je políčko DARČEKY A ZĽAVY, kam vložíte zľavový kód a kliknete na „Pridať“ J
Po zadaní kódu sa Vám zľava automaticky odráta, čo môže znížiť hodnotu objednávky natoľko, že to môže ovplyvniť nárok na dopravu zadarmo.
Prosím počkajte, pošleme Vám mail
Pošleme Vám mail s predmetom "Olival Nezrealizovaná platba za objednávku", v ktorom bude link na opätovné zaplatenie a ten Vás presmeruje k platobnej bráne.
Ak by sa Vám ani druhý pokus nepodaril, môžete zaplatiť za objednávku prevodom, kde treba uviesť :
- číslo účtu: SK72 1100 0000 0029 4001 9544
- variabilný symbol: číslo objednávky
- suma: hodnota objednávky
Áno je to možné. Predĺženie úložnej doby zásielky si viete nastaviť na stránke konkrétneho dopravcu, ktoré ho ste si vybrali pre doručenie objednávky.
Zle objednaný produkt (neotvorený a nepoužitý) nám prosím zašlite späť na našu adresu, vystavíme Vám dobropis. Na správny produkt si vytvorte novú objednávku.
Dôvodom "odmietnutie" sa zvyčajne označí zásielka, keď sa kuriér nevie spojiť s adresátom. To znamená adresát je nezastihnuteľný alebo zle uviedol telefónne číslo. Poprosíme Vás o kontrolu Vášho kontaktného telefónneho čísla.
Keď sa nám zásielka vráti, budeme Vás kontaktovať. Ak budete mať o produkty záujem, samozrejme ich vieme opätovne poslať.
Keďže nám však vzniknú náklady s vrátením balíka, ktoré nám bude prepravná spoločnosť fakturovať, tak za opätovné zaslanie balíka Vám budeme nútení vyfakturovať dopravné náklady.
Najčastejšou príčinou býva nesprávne uvedené telefónne číslo. Kuriér Vás následne nevie kontaktovať. Poprosíme Vás o skontrolovanie telefónneho čísla.
Keď sa nám zásielka vráti, budeme Vás kontaktovať. Ak budete mať o produkty záujem, samozrejme ich vieme opätovne poslať.
Keďže nám však vzniknú náklady s vrátením balíka, ktoré nám bude prepravná spoločnosť fakturovať, tak za opätovné zaslanie balíka Vám budeme nútení vyfakturovať dopravné náklady.
Objednávky vybavujeme priebežne a snažíme sa ich vyexpedovať do dvoch pracovných dní. Expedičná lehota sa môže prdĺžiť počas zľavových akcií pre nárast spracovávaných objednávok.
Stačí kliknúť na „zadať poznámku pre predajcu“, ktorá sa nachádza v 3. kroku vašej objednávky, kde zadávate Vaše informácie. Do poznámky napíšte, že potrebujete balík poslať neskôr a uveďte konkrétny dátum. Kolegovia to zohľadnia pri spracúvaní Vašej objednávky.